Servei de menjador

L’escola disposa de menjador, amb servei de càtering des dels seus inicis, per als alumnes de P3 fins a 4t d’ESO. Els alumnes són atesos per 4 monitores durant tota la franja horària que li correspon al servei (de 13h a 15h), monitoratge que treballa amb l’escola des de fa molts cursos.

Després de dinar, el monitoratge també organitza activitats lúdico educatives per a l’alumnat d’educació infantil i primària, que completen la seva educació. I pel que fa a l’alumnat d’ESO, s’ofereix un servei d’estudi.

Els menús estan adaptats a totes les necessitats i problemes alimentaris dels alumnes.

Objectius generals
Ens plantegem que la franja horària del menjador, sigui un temps amb finalitat educativa i de lleure; es tracta d’un temps que completa la tasca que es porta a terme a l’escola. Tot això basant-nos en uns objectius bàsics:

• Oferir un servei als alumnes de l’escola.
  • Afavorir que les famíies puguin compaginar les obligacions laborals i les familiars.
  • Vetllar perquè el migdia sigui un temps de trencament de la jornada escolar; un temps de descans per a tots els nens i nenes.
  • Treballar els aspectes nutricionals i educatius.