L'AFA

Què és l’AFA ?

L'AFA (Associació de Famílies d'Alumnes) és una organització sense ànim de lucre formada per famílies de l'Escola Manent que tenen com a objectiu principal col·laborar amb l'escola per millorar l'educació dels i les alumnes, fomentar la convivència dins l'àmbit educatiu i promoure la participació de les famílies en la vida escolar a través d'activitats complementàries.

Qui som? Com pots participar?

La junta directiva de l’AFA Escola Manent està formada per famílies voluntàries d’alumnat de l’escola, compromeses en treballar i complementar les condicions educatives dels alumnes i promoure la cooperació entre les famílies i l'escola. Hi ha diverses formes de participar; tothom pot trobar un rol que s'adapti a les seves necessitats i disponibilitat.

Coescolars

Oferim activitats que fomenten l'esport, la cultura, la tecnologia i l'aprenentatge de llengües estrangeres. Amb aquestes activitats volem donar l'oportunitat a l’alumnat de desenvolupar les seves habilitats en diferents àmbits, i així, contribuir a estimular la seva creativitat i promoure els valors d'igualtat, respecte i solidaritat promoguts des de l'Escola Manent.