Festes, tallers i altres activitats

A més d’activitats esportives i culturals, també organitzem tallers per alumnat de totes les edats. Els tallers tenen com a objectiu fomentar habilitats com la creativitat, el treball manual, l’expressió artística i la capacitat de treballar en equip.

Organitzem festes anuals com ara la Festa de Nadal o la Festa de Fi de Curs, amb la finalitat de promoure la cohesió entre l’alumnat i les famílies. Aquestes festes són una oportunitat per a tothom per gaudir d’un ambient de diversió i de celebració en un ambient de respecte i tolerància.

• Festa de Halloween
  • Festa de Carnestoltes (Rua de Santa Coloma de Gramenet)
  • Festa de fi de curs
  • Festa de Nadal

També ens encarreguem de millorar la conciliació familiar organitzant els temps d’acollida, on les famílies poden deixar els seus fills i filles mentre es dediquen a altres activitats. Aquest temps d’acollida està dissenyat perquè els alumnes es diverteixin i aprenguin en un ambient segur a l’entorn educatiu.

Servei d’acollida: aquest servei s’ofereix amb l’objectiu de millorar la conciliació entre la vida laboral i familiar i el seu horari és de 8 a 9 de dilluns a divendres.

Educació Infantil

Educació Secundària (ESO)