Una mica d'història

manent antiga

L’escola Manent Rambla va néixer a Santa Coloma de Gramenet; al voltant dels anys cinquanta, però la documentació escrita més antiga que consta en el centre data de l’any 1971. Va néixer com una escola d’una línia de titularitat privada a càrrec de Víctor Manuel Pedra, Antonio Navarro, Jaume Pañella i  Ramon Borrell Macià; aquest darrer va assolir la titularitat definitiva al centre de la Rambla Sant Sebastià, anys després.

A banda de l’emplaçament de la Rambla, l’escola va ser ampliada al carrer Sant Silvestre, adoptant el nom d’Acadèmia Manent Rambla; a la dècada dels 90, i amb la implementació de la LOGSE, s’ampliarien les instal·lacions i la titularitat de la mateixa passaria a mans del professorat.

Actualment, som una escola petita i familiar que dóna acollida a nens i nenes dels 3 fins als 16 anys, que ha anat evolucionant i millorant en tots els camps i treballant per a continuar aquest projecte del que formem part. Gràcies a tot el Claustre i Comunitat Educativa hem continuat fins ara, amb tanta o més il·lusió que en els inicis.