Serveis

Servei de menjador

L’escola disposa de menjador, amb servei de càtering des dels seus inicis, per als alumnes de P3 fins a 4t d’ESO. Els alumnes són atesos per 4 monitores durant tota la franja horària que li correspon al servei (de 13h a 15h), monitoratge que treballa amb l’escola des de fa molts cursos.

piscina1

Activitats coescolars (AFA)

L'AFA (Associació de Famílies d'Alumnes) és una organització sense ànim de lucre formada per famílies de l'Escola Manent que tenen com a objectiu principal col·laborar amb l'escola per millorar l'educació dels i les alumnes, fomentar la convivència dins l'àmbit educatiu i promoure la participació de les famílies en la vida escolar a través d'activitats complementàries

Gabinet psicopedagògic

El servei d’atenció i suport psicopedagògic està dirigit a acompanyar i orientar els alumnes, mestres i pares en tot el procés de desenvolupament i aprenentatge, mitjançant la detecció de possibles dificultats, i establint estratègies i tècniques d’ajuda adequades per a la superació i compensació de dites dificultats.

Servei d’acollida matinal

Per tal de facilitar la conciliació de la vida laboral amb els horaris escolars, l’ AMPA posa a la vostra disposició un servei d’ acollida matinal previ a l’ inici de les classes.