Escola Plurilingüe
La llengua catalana com a llengua vehicular i d’aprenentatge per a tot l’alumnat en cadascuna de les àrees, a excepció de castellana, anglesa, francesa i a Educació Física i Música a Primària:
- Foment de la lectura en tots els cursos, dins i fora l’escola basant-nos en el Pla Lector de l’escola.
- Lectura compartida: els alumnes de 2n i 5è i també els de 1r i 6è.
- Foment de l’expressió oral a tots els cursos com a eix transversal, amb activitats individuals i grupals.
- Contes per llegir, per explicar, per compartir…
Aprenentatge progressiu de la llengua anglesa:
Foment de la lectura en tots els cursos, dins i fora l’escola basant-nos en el Pla Lector de l’escola.
Contes per llegir, per explicar, per compartir…
A Educació Infantil, l’alumne/a es familiaritza amb la llengua anglesa d´una manera natural i lúdica a l’escola i fora.
- Colònies en llengua anglesa
- Familiaritzar-se amb sons i missatges orals senzills en contextos significatius.
- Sentir interès per una altra llengua diferent a la nostra.
- Tenir una actitud positiva davant l’aprenentatge de la llengua
- Començar a produir sons i missatges específics.
- Desdoblaments a Cicle Superior per tal d’intensificar i agilitzar la pràctica de la llengua estrangera (Speaking and Listening).
- L’ús de la llengua anglesa a les àrees de Educació Musical i Educació Física com a llengua vehicular.
- Colònies en anglès.
- Estades língüístiques a Irlanda.
- Desdoblament per a intensificar l’ús de la llengua oral.
- Introducció de la Llengua francesa com a segona llengua estrangera assolint un nivell d’expressió oral bàsic i unes eines necessàries per a poder continuar el seu aprenentatge.